Nazywam się Jan Zdrzałka,jestem współwłaścicielemi prezesem firmy SANITEX
Pierwsze kroki w branży budowlanej
Doświadczenie zawodowe zdobywałem już w młodych latach pod czujnym okiem mojego ojca Franciszka Zdrzałka. Ciężka praca fizyczna, organizacja i dobór sprzętu budowlanego, prowadzenie dokumentacji i współpraca z różnymi fachowcami – tego nauczyłem się w tym okresie. Swoją wiedzę praktyczną pogłębiłem w czasie wielu szkoleń i kursów.
Ważny dzień w kalendarzu
Poniedziałek, 6 marca 1989 roku – to wtedy otworzyłem moją własną firmę sanitarno-budowlaną. Dlaczego powstał SANITEX? Bo namówił mnie do tego ojciec widząc, że dobrze odnalazłem się w tej branży. I muszę przyznać, że miał rację.
Nie było łatwo
Pierwsze 5 lat prowadzenia firmy było wymagające. Musiałem skupić się na pozyskaniu pracowników, zdobyć zaufanie klientów, a biuro firmy znajdowało się w domu. Czasami była to nauka na błędach, 24 h na dobę w pracy, ale także na szczęście osiągnąłem sukcesy i zdobyłem niemałe doświadczenie.
Razem jest lepiej
W 1995 roku do firmy dołączyła moja żona Elżbieta i od tego momentu wspólnie już podejmowaliśmy strategiczne decyzje. Poszerzaliśmy działalność m.in. o handel – powstała hurtownia w Gorzowie Wielkopolskim i oddziały handlowe w Dębnie i Międzyrzeczu.
Nie lubimy stać w miejscu
Dla nas ważna jest jakość i rozwój, dlatego nieustannie inwestujemy w park maszynowy, infrastrukturę techniczną i szkolenia specjalistyczne. Jak pokazał czas to dobre decyzje, bo nasza rodzinna firma rozwija się dynamicznie zatrudniając coraz więcej pracowników, oferując nowe usługi i zdobywając kolejne rynki i klientów.
Czas ważnych, ale też trudnych decyzji
Na przełomie 2010/2011 roku po dokładnej analizie rynku postanowiliśmy wygasić działalność handlową i skupić się na usługach inżynieryjno-instalacyjnych oraz serwisowych w dużo szerszym zakresie.
Nowa siedziba Sanitex
W 2015 Roku przenieśliśmy się do świeżo wybudowanego budynku przy Niemcewicza 5 w Gorzowie Wlkp. Został on dostosowany do naszych potrzeb i pełni funkcję reprezentacyjną (biuro zarządu, sala konferencyjno-szkoleniowa, recepcja), jak i funkcjonalną (pomieszczenia biurowe, magazyn, warsztat, pomieszczenia socjalne).
Śmiało patrzymy w przyszłość
Znamy rynek, zdobyliśmy zaufanie klientów oraz partnerów handlowych i mamy ogromne doświadczenie, odpowiedni sprzęt i wykwalifikowanych fachowców. Jesteśmy gotowi także na nowe wyzwania.